بهاره ثاقب هستم

تحصیلات دانشگاهی خودم رو در رشته مدیریت بازرگانی آغاز کردم و در کنارش به کار در حوزه مدیریت بازرگانی و مدیریت بازاریابی و فروش در شرکت های تبلیغاتی و تولیدی مشغول شدم. با گذشت زمان و مشاهده روندهای سریع تکنولوژیکی در سطح بین المللی، متوجه علاقمندی ام به حوزه علوم مرتبط با نیازهای آینده شدم.

به همین دلیل در مقطع کارشناسی ارشد در رشته مدیریت تکنولوژی در دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات تهران ادامه تحصیل دادم و تجربه های کاری و علمی خودم رو با مفاهیم آینده پیوند زدم.

پس از اتمام تحصیل، به دلیل علاقه زیادم به تدریس و ارتباطات اجتماعی، وارد حوزه پژوهش در پروژه های ملی، مدیریت دوره های آموزشی و همچنین تدریس در دانشگاه شدم و تاکنون بیش از 10 سال است که در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه‌های علمی کاربردی، غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد به تدریس مشغول هستم، که چهار سال اخیر این تجربه در دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات تهران، در دانشکده مدیریت و اقتصاد، شکل گرفت و این همکاری همچنان ادامه دارد.

در مقطع دکترای تخصصی، رشته مدیریت بازرگانی- مدیریت بازاریابی را در همان دانشگاه ادامه دادم و توامان رشته آینده پژوهی را هم دنبال کردم. در این چند سال به دلیل ارتباط با دانشجویان و همزمان شناسایی نیازمندی های بازار ، و همچنین تدریس دروس جذاب مدیریتی از جمله “کارآفرینی” و “بازاریابی”، لزوم برقراری ارتباط بین دانش تخصصی، حوزه اجرایی کسب و کار و مهارت های حرفه ای مورد نیاز با نگاهی به روندهای آینده را بسیار ضروری حس کردم.

به همین دلیل به صورت تخصصی به حرفه تدریس، مشاوره و کوچینگ در زمینه راه اندازی و رشد کسب و کار، با تاکید بر دانش به روز تخصصی و افزایش مهارت ها، ورود پیدا کردم و به کارآفرینان فردی، کسب و کارهای کوچک و متوسط و دانشجویان در راستای تحقق اهدافشان راهنمایی دادم.

در حال حاضر علاوه بر مشاوره و کوچینگ کسب و کار، در حوزه کوچینگ رشد (فردی – سازمانی) شامل: کوچینگ مسیر رشد فردی، کوچینگ طراحی خدمات و تجربه مشتری، کوچینگ مدیران/ کوچینگ رهبری و کوچینگ منابع انسانی فعال هستم و آنها را بسیار اثربخش میدانم.

همچنین از سال 99 به عنوان مربی و مدرس ابزار شخصیت شناسی MBTI در خانه توانگری طوبی همکاری میکنم. رشد و توسعه فردی، پویایی، عدم توقف در یادگیری و تلاش برای کسب تجربه در مسیر زندگی و حرفه ای – علیرغم تمامی ناملایمات- اولویتهای من برای پیمودن این سفر هستند.

مخاطبان من

تمامی جستجوگران توانگری که به دنبال رشد حرفه ای و توسعه فردی و افزایش دانش تخصصی خود هستند و برای کسب توانمندی بیشتر، جهت ساختن نسخه ای بهتر در تمامی ابعاد، تلاش میکنند.

تحصیلات حوزه کوچینگ و مدرسی بین المللی